Uw eigen aangifte inkomstenbelasting klantportaal + checklists
U kunt zelf uw eigen dossier aanleggen indien u gebruik maakt van ons klantportaal.
Met de handige checklists vergeet u bovendien niets!
Online cliëntdossier DigiRecord
Voordelen gebruik van DigiRecord
- Samen delen: één digitaal dossier
Alle jaarcijfers, fiscale aangiften, overeenkomsten en permanente dossierstukken op één plek, erg handig. - Altijd en overal direct beschikbaar via een beveiligde verbinding;
Dossierstukken kunnen door alle daartoe geautoriseerde personen 24 uur per dag op 7 dagen per week, waar en wanneer men wil, benaderd worden. - Digitale handtekening / Elektronisch accorderen
Jaarcijfers, fiscale aangiften of notulen goedkeuren? Dat kan heel eenvoudig met een digitale handtekening. De digitale handtekening is opgebouwd uit een combinatie van het e-mailadres van de gebruiker, het digitale kenmerk van het document en de toegangscode tot DigiRecord.nl. Extra beveiliging met pincode mogelijk - Automatische alerts
Automatisch worden de gekoppelde personen via een e-mailbericht geïnformeerd dat er een taak is toegekend. Men kan direct vanuit dit bericht DigiRecord.nl opstarten. De beheerder van de werkstroom wordt continu geïnformeerd. - Zoek- en filterfuncties
U kunt uw documenten gemakkelijk terugvinden. - Eenvoudige overdracht van stukken;
Wanneer bijvoorbeeld een accountant de activiteiten staakt, kan worden overeengekomen dat de stukken nog vele jaren digitaal worden opgeslagen en beheerd - Goede verantwoording mogelijk aan toezichthouders, alles conform de eisen van beroepsorganisaties;
Beroepsorganisaties kunnen bij reviews eenvoudig inzage krijgen in de volledigheid van de dossiers. De standaardindeling is conform de eisen die beroepsorganisaties stellen, waarmee tevens wordt voldaan aan de kwaliteitseisen.