Online cliëntdossier DigiRecord
Voordelen gebruik van DigiRecord
- Samen delen: één digitaal dossier
Alle jaarcijfers, fiscale aangiften, overeenkomsten en permanente dossierstukken op één plek, erg handig.
- Altijd en overal direct beschikbaar via een beveiligde verbinding;
Dossierstukken kunnen door alle daartoe geautoriseerde personen 24 uur per dag op 7 dagen per week, waar en wanneer men wil, benaderd worden.
- Digitale handtekening / Elektronisch accorderen
Jaarcijfers, fiscale aangiften of notulen goedkeuren? Dat kan heel eenvoudig met een digitale handtekening. De digitale handtekening is opgebouwd uit een combinatie van het e-mailadres van de gebruiker, het digitale kenmerk van het document en de toegangscode tot DigiRecord.nl. Extra beveiliging met pincode mogelijk
- Automatische alerts
Automatisch worden de gekoppelde personen via een e-mailbericht geïnformeerd dat er een taak is toegekend. Men kan direct vanuit dit bericht DigiRecord.nl opstarten. De beheerder van de werkstroom wordt continu geïnformeerd.
- Zoek- en filterfuncties
U kunt uw documenten gemakkelijk terugvinden.
- Eenvoudige overdracht van stukken;
Wanneer bijvoorbeeld een accountant de activiteiten staakt, kan worden overeengekomen dat de stukken nog vele jaren digitaal worden opgeslagen en beheerd
- Goede verantwoording mogelijk aan toezichthouders, alles conform de eisen van beroepsorganisaties;
Beroepsorganisaties kunnen bij reviews eenvoudig inzage krijgen in de volledigheid van de dossiers. De standaardindeling is conform de eisen die beroepsorganisaties stellen, waarmee tevens wordt voldaan aan de kwaliteitseisen.
Scroll naar bovenzijde